Eesti Kunstiakadeemia
Õppeaine 'Virtuaalse reaalsuse workshop'Nimi inglise keeles: Virtual Reality Workshop
EesmärkAnda tudengitele ülevaade virtuaalse reaalsuse disainiprotsessi spetsiifikast.
Õppeaine sisuArhitekti jaoks on virtuaalse reaalsuse tehnikate üheks suurimaks väärtuseks asjaolu, et need võimaldavad oma peas raskesti ette kujutatavaid interaktiivseid ruumi kujundamise tehnikaid immersiivselt läbi mängida. Workshop annab nende tehnikate baasil ülevaate keskkonna immersiivse kujundamise põhimõtetest.
ÕpiväljundidWorkshop’i käigus tutvutakse arhitekti tööspetsiifikale vastavate virtuaalse reaalsuse tehnikatega staatiliste kolmemõõtmeliste piltide visandamisest kuni dünaamiliste atmosfääride loomiseni mängumootoris Unreal Engine. Tutorialite käigus omandatakse Unreal Engine’i kasutuspõhimõtted ja õpitakse neid erialaselt rakendama.
Hindamismeetodid ja -kriteeriumidArvestuse aluseks on osavõtt õppetööst (min 80%) ja
semestri käigus omandatud teadmiste esitlemine ja kaitsmine 5 kodutööst koosneva portfoolio näol. Portfoolio peab tõestama, et tudeng orienteerub virtuaalse reaalsuse teemaderingis ning oskab omandatud teadmisi ja oskuseid erialaselt rakendada. Kohustuslikud ja soovituslikud õppematerjalidM. Carpo, F.Lemerie “Perspective, Projections & Design: Technologies of Architectural Representation” (2007)
M. Kemp “The Science of Art: Optical Themes in Western Art from Brunelleschi to Seurat” (1990) R. L. Gregory “The Intelligent Eye” (1970) R. L. Gregory “Eye and Brain” (1966) M. Merleau-Ponty “The World of Perception” (1948) Õpetatakse järgmistes õppekavades2016: AL* 2015: AL* 2014: AL* 2013: AL* * Valikaine
| ||||||||||||||