Eesti Kunstiakadeemia
Logi sisse

Õppeaine 'Virtuaalse reaalsuse workshop'

Nimi inglise keeles: Virtual Reality Workshop

Aasta:   2015/2016    2016/2017    2017/2018    2018/2019    2019/2020    

Staatuspassiivne
Aine koodAL7008
Õppekeeleesti
ÕppetoolArhitektuuri ja linnaplaneerimise osakond
Ainepunkte 1 EAP
Hindamisviis Arvestus

Eesmärk

Anda tudengitele ülevaade virtuaalse reaalsuse disainiprotsessi spetsiifikast.

Õppeaine sisu

Arhitekti jaoks on virtuaalse reaalsuse tehnikate üheks suurimaks väärtuseks asjaolu, et need võimaldavad oma peas raskesti ette kujutatavaid interaktiivseid ruumi kujundamise tehnikaid immersiivselt läbi mängida. Workshop annab nende tehnikate baasil ülevaate keskkonna immersiivse kujundamise põhimõtetest.

Õpiväljundid

Workshop’i käigus tutvutakse arhitekti tööspetsiifikale vastavate virtuaalse reaalsuse tehnikatega staatiliste kolmemõõtmeliste piltide visandamisest kuni dünaamiliste atmosfääride loomiseni mängumootoris Unreal Engine. Tutorialite käigus omandatakse Unreal Engine’i kasutuspõhimõtted ja õpitakse neid erialaselt rakendama.

Hindamismeetodid ja -kriteeriumid

Arvestuse aluseks on osavõtt õppetööst (min 80%) ja
semestri käigus omandatud teadmiste esitlemine ja kaitsmine 5 kodutööst koosneva portfoolio näol. Portfoolio peab tõestama, et tudeng orienteerub virtuaalse reaalsuse teemaderingis ning oskab omandatud teadmisi ja oskuseid erialaselt rakendada.

Kohustuslikud ja soovituslikud õppematerjalid

M. Carpo, F.Lemerie “Perspective, Projections & Design: Technologies of Architectural Representation” (2007)
M. Kemp “The Science of Art: Optical Themes in Western Art from Brunelleschi to Seurat” (1990)
R. L. Gregory “The Intelligent Eye” (1970)
R. L. Gregory “Eye and Brain” (1966)
M. Merleau-Ponty “The World of Perception” (1948)

Õpetatakse järgmistes õppekavades

2016: AL*  
2015: AL*  
2014: AL*  
2013: AL*  
* Valikaine
eten