Eesti Kunstiakadeemia
Õppeaine 'Maya 3D-modelleerimine'Nimi inglise keeles: Maya 3D-modelling
Täiendav informatsioonKursus toimub: 17.09 - 10.12.2019, teisipäeviti kl 17.45 - 19.15, ruum A303
Grupi suurus: 15 Õppejõud: Larissa Kondina-Sokolova Autodesk Maya on 3D modelleerimise ja animatsiooni cross-platform tarkvara Windows, Mac, Linux jaoks. Õppeaine sobib algajatele ja huvilistele. Aga palun registreeruda vaid neil, kel on aega ja võimalust kaasa mängida! EesmärkÕppeaine eesmärgiks on:
- tutvustada 3D programmi Maya kasutusvõimalusi ja animatsiooni eripära; - tutvustada 3D programmi Maya modellerimise põhimõtteid; - anda praktilised oskused 3D primitiivojektide loomises (erinevad materjalid, faktuurid, valgus, kaamerad); - anda praktilised oskused animatsiooni loomisest; - anda praktilised oskused eriefektide loomisest (fluids, flows, simulatsioonid) - anda ülevaade renderdamisest erinevate meediate jaoks Õppeaine sisuKursuse raames õpib tudeng kasutama 3D programmi Maya 2018. Peamisteks tegevusteks on modelleerimine, animatsioon, efektid, renderdamine.
Loengutes tutvustatakse 3D programmi Maya modellerimise põhimõtteid, animatsiooni ja eriefektide loomist ja renderdamist; Praktline töö tugineb konsultatsioonidele, kus juhendaja vastab individuaalsetele praktilistele küsimustele. ÕpiväljundidÕppeaine raames peab tudeng valima ühe eesmärgi ja selle võimaluste piires lõpuni viima. Õppeaine läbimiseks esitab tudeng projektitöö, mis näitab, et ta omab ülevaadet 3D programmi Maya kasutusvõimalustest ja animatsiooni eripärast, praktilisi oskusi 3D modelleerimisest, animatsiooni loomisest, eriefektide loomisest ning renderdamisest.
Õppimine on võimalik ainult siis, kui tudeng on ise aktiivne. Hindamismeetodid ja -kriteeriumidArvestuse soooritamiseks on vaja esitada tehtud tööd tähtajaks. Selleks võib olla animatsioon, video, pildiseeria või 3D printimiseks ettevalmistatud failid.
Materjalide esitamise tähtaeg tehakse teatavaks loengutes. Õpetatakse järgmistes õppekavades2019: VA* 2018: VA* 2017: VA* * Valikaine
| ||||||||||||